Kembali menulis setelah sekian lama... 0

nmhafiz | 11:19 AM |

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera...


Alhamdulillah, aku bersyukur ke hadrat llahi kerana dapat menulis coretan pertamaku setelah sekian lama tidak 'ber'blog. Blog sebelum ini sudah aku delete disebabkan aku rasa tiada faedah pun yang aku post sebelum ni. Tapi kali ini maybe bermakna kot, InsyaAllah. Disebabkan banyak perkara yang terpendam di benak fikiranku aku buat keputusan untuk menulis, menulis & menulis. Walaupun mulut disekat, tangan masih lagi boleh menulis bukan??? Demi tidak menyinggung hati orang lain. Semoga penulisanku bermanfaat kepada semua. Aminn~
=)
Perihal setiap manusia bersuara untuk membebaskan diri dari derita
Berkata-kata sahaja tidak berbaloi, mari beraksi agar timbul kesan yang kita inginkan. Boleh ?

0 Responses So Far: